View Full Version : Rasmussen uit de Tour gegooid!!??
DutchMike
07-25-2007, 11:46 PM
De directie van de Rabo-wielerploeg hebben klassementsleider Michael Rasmussen uit de ronde van Frankrijk gehaald. De officiele verklaring is dat Rasmussen de interne regels van de Nederlandse wielerformatie zou hebben overtreden, maar waarschijnlijk hebben ze hem betrapt op doping. Vandaag won hij nog de 16de etappe met aankomt op de Col d’Aubisque nu weer held af. Het is nog onduidelijk of de Rabo ploeg morgen gaat rijden.
Muissie hierop laten klikken! (http://www.nu.nl/news/1170409/751/Rasmussen_uit_de_Tour.html) :(
Mindslayer
07-26-2007, 07:45 AM
Wat een klote zooi, volgens mij is gamen de enige eerlijke sport. Hoewel met al die glitches af en toe gaat het ook nergens meer over. Neem aan dat hier ook en ander door de aderen heen is gegaan in zijn aanwezigheid in die landen. Wat een "Eppo".
masterninja
07-26-2007, 08:17 AM
Ja vond het eigenlijk toch al geen sport om naar te kijken........maar weet je als ze het nou allemaal gebruiken......wat ik eigenlijk wel denk dan komt het toch ergens op een punt dat het geen valsspelen meer is...
Kan aan mij liggen maar maar van mij mogen ze hun eigen lichaam verzieken en dat circus winnen vind er toch niet echt wat aan.
stonyarc
07-26-2007, 08:45 PM
Dit kan je moeilijk nog sport noemen
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.