PDA

View Full Version : Bioshock

Mindslayer
08-14-2007, 10:09 PM
Deze game wordt echt een killer. De demo was van dermate kwaliteit, ik bedoel, check het water in het begin van de demo. Ik heb mijn zwembroek maar aangetrokken (nee Mike geen spandex). Las net wat leuks in de Hands-on op IGN.

Een citaat;

In terms of atmosphere and overall graphical quality, BioShock is sexy. Atmosphere steals the show, with scenes such as the silhouette of a female splicer standing over a baby carriage, ostensibly lulling *the child to sleep, only to turn around and open fire on players as they draw near.

*Wist niet dat dit een werkwoord was in het Engels. :confused:

Ik heb m al besteld op Bol.com, wie heeft hem nog meer besteld? Ben benieuwd naar de multiplayer.

@ Mike; dit is een leuke aanvulling op de Halo 3 avond!!!

masterninja
08-14-2007, 11:05 PM
Multiplayer bioshock heeft dat toch niet?

Toch duidelijk een topgame ja wat een kwaliteit straalt ervan af zeg.

DutchMike
08-23-2007, 06:44 PM
Moet echt gespeeld worden,
http://www.xboxlivenation.com/index.php?option=com_content&task=view&id=1084&Itemid=1
:cool:

Mindslayer
08-23-2007, 09:19 PM
I'll will have my copy within a couple of hours. I'm just setting up an ambush for the postmen!!!!

Mindslayer
08-23-2007, 09:20 PM
I'll will have my copy within a couple of hours. I'm just setting up an ambush for the postmen!!!!

Verdomme.... vast de LaLcohol weer, dit is een Dutch-only topic. Gasten; "ik krijg mijn schijfie mogguh!!!! ;)

Mindslayer
08-26-2007, 09:55 PM
Ik moet zeggen dat de moeilijkheidsgraad mij wat tegen valt. Op het middelste niveau loop je zo door het spel heen. Heb m binnen 2 dagen uitgespeeld. Helaas miste ik een Big Daddy in het 1e level, waar je dus niet meer naar terug kan :S Verder kan ik je de tip geven niet te snel naar het laatste level te gaan als je Big Daddy bent geworden, je kunt namelijk dan nooit meer terug. En het is wel handig om alle je researchwerk voltooid te hebben. Ben benieuwd of het spel de verslagen Big Daddy's berekend of dat ik ze allemaal weer moet verslaan :S. 1 ding is zeker, "wat een adrenaline-rush" !!! Zeker Atlas bezorgt je harkloppingen!!!!

DutchMike
08-26-2007, 10:33 PM
Nu al uitgespeeld..........????????? Bassie man, geef de opa ook eens een kans! ;)

masterninja
08-27-2007, 11:23 AM
Ja mischien omdat ik er nog maar 10 uur op heb zitten maar dat vind ik wel erg snel....:p

DutchMike
08-27-2007, 05:45 PM
Speel hem net uit.........555 gp, nog wat werk aan de winkel!

Mindslayer
08-27-2007, 06:24 PM
Speel hem net uit.........555 gp, nog wat werk aan de winkel!

Mijn tip, weet niet welke achievement je nog moet maar speel hem dan op "Opa"- mode ipv op Hard. Scheelt een hoop frustratie. Kan net het verschil betekenen tussen een bewogen foto en een hand vol spijkers in je schedel!!! ;)

Die Hard achievement doe ik wel als ik hem voor de 3e keer uitspeel. Verleng je de replay value mee.

stonyarc
08-28-2007, 07:42 PM
Net uitgespeeld op 590, een paar van die research mis ik denk ik en heb iets te veel geharvest ipv gered.

Leuk spel, wel iets te kort naar mijn zin.