PDA

View Full Version : voetbal draadje?

masterninja
08-19-2007, 04:24 PM
Ja ik zit nou al een tijdje te denken een nederlands forumdeel en geen voetbal draadje dat kan niet he!

Dus post maar alles over voetbal waar je het maar over wil hebben bijvoorbeeld dat hele gedoe om Rafael van der vaart of dat Feyenoord weer terug lijkt te zijn!!!!

Goed jaar ervoor ook natuurlijk een eeuw oud is niet niks ik hoop echt landskampioen voor 2007/2008.:cool:

DutchMike
08-19-2007, 04:52 PM
Raphael simuleert die hele rug****.......hij wil gewoon weg (wellicht een beetje gepushed door Silvie), dit duurt niet lang.

Wordt een @j@x seizoen dit....... let op m'n woorden.

1) @j@x
2) PSV
3) Feyenoord

T'is niet anders! :(

Vatos Locos forever........ehhhhhhh......da's wel erg lang geleden! :o

masterninja
08-19-2007, 06:34 PM
Nou mag toch hopen van niet kijk dat ze nu van de graafschap wonnen met 1 -8 is ok best een achievement maar de graafschap is toch een wat minder clubje dan FC Utrecht als je het mij vraagt.

Of ze zo'n succes door kunnen zetten betwijfel ik zullen vast lekker overmoedig worden en dan weer eens lekker verliezen.

En PSV van wat ik hoorde verdiende het niet echt om te winnen maar ja we zien wel he het nieuwe team van Feyenoord mag ook nog wat beter op elkaar leren in te spelen.

Ik vind dat het seizoen voor Feyenoord in ieder geval goed begonnen is.:cool:

Mindslayer
08-20-2007, 09:36 PM
Hebben jullie afgelopen weekend de Beauty-Goal van Gill Swerts (Vitesse) gezien? 9 maanden blessureleed en dan zo'n rentree, kreeg er kippevel ( of is het kippenvel) van!!!

masterninja
08-20-2007, 09:44 PM
Nee ik had alleen een gedeelte van Feyenoord- FC Utrecht gezien van het weekend dat had ik gemist.

Dutch Lion360
08-21-2007, 11:45 AM
als vdv slim is, gaat ie gewoon volgend seizoen naar valencia, probleem opgelost... Hoewel, nu kan hsv er temisnte nog 22 miljoen voor cashen, daarna nog maar 1 miljoen

Die stinkende van bommel wil nu trouwens een duiters gaan worden ivm van basten. Landverraaier... wacht gewoon lkkr tot van basten na het ek weg is (hopelijk) en speel gewoon lekker voor nederland.

Iig, de kampioenen van de grote compitiies worden:
Engeland: Arsenal
Duitsland: Bayern
Frankrijk: Monaco, anders marseille (lyons tijd is geweest)
Spanje: Sevilla (hoop overigens valencia)
Italië: AS Roma (hopelijk, anders inter)
Nederland: AZ
Schotland: Celtic

Tsjaa, hoop dat Ajax kampioen wordt, maar az speelt gewoon zon mooi voetbal, ik gun het ze wel ;)

DutchMike
08-21-2007, 01:43 PM
Die stinkende van bommel wil nu trouwens een duiters gaan worden ivm van basten. Landverraaier... wacht gewoon lkkr tot van basten na het ek weg is (hopelijk) en speel gewoon lekker voor nederland.

Van Bommel Pwnde de pers, was een grapje!

En AZ als landskampioen????? Zie het niet gebeuren ;)

Mindslayer
08-21-2007, 04:35 PM

@ Van Bommel; "heerlijke Duitse streek" :D

@ AZ; ze kennen hooguit aan het eind van het seizoen alle teams van A tot Z :D

Dutch Lion360
08-21-2007, 04:59 PM

Hehe, deed ie wel netjes dan, trapte er zelf ook in :D

En onderschat AZ echt niet, ze hebben een geweldige selectie op het moment:

---------------waterman--------------
Steinsson----Donk----Jaliens-------Pocognoli
Cziommer--Schaars--De zeeuw-- Martens
----------Ari--Dembele------------------

En dan nog op de bank:Romero (fantastische keeper die zich heeft bewezen op het wk onder 20 in Canada), Medunjanin, Pèlle, agustien, jenner, koevermans (die echt naar een andere club moet, is gewoon zonde wat die jongen nu meemaakt), Luirink, mendes de silva etc.

In het kort, enorm sterke selectie die zeker kans maakt op de titel. Zolang ze maar weer niet te veel druk op zich krijgen :rolleyes:

Maarja, Ajax als kampioen is ook goed hoor :D

DutchMike
08-23-2007, 05:29 AM
Ging weer lekker met oranje vanavond......pfffff :confused:

Ik wist geeneens dat Zwitserland een elftal had..... wat een farce! :rolleyes:

masterninja
08-23-2007, 12:02 PM
Ja ik hoorde het dat is best vernederend ach ja Marco mag wat mij betreft lekker ingeruild worden.......

Mindslayer
08-23-2007, 09:23 PM
ach ja, Marco kennende hebben ze het veld op een helling gebouwd in Zwitserland, de Zwitsers speelden bergafwaarts en hadden stijgijzers in plaats van noppen. Wat een F*ckwedstrijd (hoewel die goal van Kuijt wel retestrak het netje raakte).